נסראללה לועג לישראל: "החיילים נעלמו מהגבול, מתחבאים, והם יודעים למה"

    שלמה ריזל 1 Comment on נסראללה לועג לישראל: "החיילים נעלמו מהגבול, מתחבאים, והם יודעים למה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזכ"ל חיזבאלללה חסן נסראללה נשא היום נאום מיוחד לרגל שבוע להתנקשות בחייו של פעיל ארגונו סמיר קונטאר. בעוד בחלקו הגדול של הנאום ניסה נסראללה להעלות את מורל לוחמיו בחזית הסורית, תוך שהוא מצטדק ומסביר כי עבור ניצחון דרושה סבלנות, לא ויתר נסראללה על שיגור איומים לישראל.

    "הישראלים לא העריכו אותנו טוב", אמר בנאומו, "אני אומר לישראלים שלא נסלח ולא משנה מה יהיו ההשלכות של כך. תסתכלו על החיילים הישראלים, הם נעלמו מהגבול, מתחבאים, והם יודעים למה. על הישראלים לדאוג מבפנים ומבחוץ".

    ממעמקי הסתבכותו בבוץ הסורי, מעריך חיזבאללה כי ישראל תיעלם מהמפה."ישנה טענה שאומרת שישראל היא עובדה מוגמרת ושיש לחיות אתה, ולעומת זו ישנה טענה כי ישראל תחדל מלהתקיים בסופו של דבר. 'המשוואה הטבעית' מראה כי ה'ישות הישראלית' בדרך להיעלם. אנחנו לא יכולים לסבול את שפיכת דמם של לוחמינו ושל אחינו על ידי הציונים – ולא משנה מה יהיו ההשלכות לכך".

    בדרכו השטנית, תיאר נסראללה את מעשי הרצח של סמיר קונטאר, ביניהם את הרצח האכזרי של בני משפחת הרן בנהריה, כמעשה גבורה אציל. "הפעולה שביצע קונטאר היא מהסוג שמסתיים או בשבי או במות קדושים, זוהי הקרבה ללא גבול. אין התנגדות ללא הקרבת קורבנות וללא מוכנות להקריב ללא גבול".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה אנחנו הישראלים ובעיקר הפולטיקאים שלנו אוהבים להיות רואי שחורות פסימיים?
      הרי אפשר לקחת את אותו דיבור של נסראללה ולהרים באמצעותו את המוראל שלנו: "נסראללה מנסה לעודד את החיזבאללה למרות חולשתו ואי יכולתו להגיב על סמיר קונטאר".
      הרי ביננו זה נכון. הסיבה שנסראללה אמר את הדברים הללו הם אך ורק בגלל שהוא לא רוצה עכשיו להתחיל מלחמה עם ישראל כשהוא מתבוסס בבוץ ובדם הסורי, ולכן הוא מנסה לומר ללוחמים שלו: הנה אנחנו לא צריכים להגיב, תראו איך ישראל מפחדת מאיתנו, "החיילים מתחבאים".
      ובכך הוא פוטר את עצמו מתגובה.
      ואנחנו לוקחים את דברי הפחד שלו, והופכים אותם לאיום עלינו עצמינו.
      מה העניין?
      למה אתם הפוליטיקאים כל כך אוהבים להפחיד?
      בטוח שלא זה מה שהצרכנים שלכם רוצים!!!